#

Prava cijena remarketinga: ljuti (potencijalni) klijenti?

Je li moguće učiniti više štete nego koristi s oglasima za remarketing? Ovisno o tome što nudite.
#


Prilikom ritualnog skeniranja vaše omiljene društvene mreže, kliknete na oglas, provjerite ponudu, a zatim napustite stranicu i potpuno zaboravite na sve. Sve do sljedećeg dana kada se oglas ponovno pojavi. Što mislite o tome? Razveselite li mu se ili se ljutite na njega?

Oglasi za remarketing dosadni su i nametljivi...
Istraživanja pokazuju da korisnici nisu naklonjeni remarketinškim oglasima. Najčešće asocijacije na takve oglase su da su dosadne i nametljive, a u slučajevima kada nam se određeni oglas prikaže više od deset puta, to također može izazvati bijes kod korisnika. Iznenađeni? Gotovo polovica ispitanika kaže da ih zabrinjava vlastita privatnost kada im se često prikazuju oglasi.

“Kako biste izbjegli pretjerano uznemiravanje korisnika, važno je pravilno kontrolirati koliko se često vaši oglasi pojavljuju. Ima smisla ograničiti vremensko razdoblje u kojemu zadržavamo korisnika u bazi podataka radi ponovnog ciljanja jer oglas za remarketing s vremenom postaje manje relevantan za korisnika i počinje kod njega izazivati osjećaj ljutnje ", kaže Darja Mravinec, naša strateginja za digitalni marketing.

…ali svi volimo popuste.


Kakve će emocije oglas za remarketing izazvati, naravno, ovisi o njegovom sadržaju. Na kraju, ali ne i najmanje važno, sadržaj je kralj. Nudi li nam popuste ili darove, utoliko je veći. Čak 38% korisnika se sviđa da često dobivaju traženi proizvod po nižoj cijeni - čak ako im to nudi vaša konkurencija! Dobro ciljanje i sadržaj, kao i uvijek, ključ su uspjeha.
Odjeća i elektronika - da. Financijske usluge - ne, hvala.

Misli o privatnosti i financijskim uslugama nisu najbolja kombinacija. Zato je samo nekolicina korisnika naklonjena remarketingu u financijskoj industriji. Odjeća i elektronika su druga priča. Tko ne želi novo računalo ili tenisice po nižoj cijeni?! Darja Mravinec ističe kako je u remarketingu potrebno obratiti pozornost na to da su korisnici koji su već izvršili željenu konverziju isključeni iz ciljne skupine. "Ništa nije dosadnije od oglasa za tenisice koji ste naručili prošli tjedan", kaže ona.

Dobar način za priopćavanje novosti


Remarketing je toliko popularan jer je korisnike koji su već pokazali interes za vaš brend lakše pretvoriti u kupce. No, remarketing je često previše agresivan. Nudi isti proizvod i prati korisnika na svakom digitalnom koraku. Razmislite ima li više smisla da vaš brend koristi remarketing kao dio dugoročne strategije za jednostavno informiranje zainteresiranih korisnika o novim proizvodima - ako odaberete i proizvode koji su povezani s onima koje su korisnici već pogledali, ispast ćete manje agresivni, a više personalizirani. Ovo je, na kraju krajeva, ono što želite. Zar ne?

Ako radite remarketing, usredotočite se na korisnike


Hoće li se korisnici ljutiti na vaše remarketing oglase ili će se osjećati nagrađenima i nagovorenima ovisi o tome što im nudite i koliko često. Unatoč popularnosti, remarketing također ima zamke, pa se s njim pozabavite strateški i pazite da ne uđete u jednu od crnih rupa. Prije svega, mislite na korisnike. Možete li im ponuditi nešto više? Onda to i napravite. U protivnom se može dogoditi da to umjesto vas učini vaša konkurencija.


Izvori:
https://www.marketingcharts.com/advertising-trends/creative-and-formats-109563 
https://mailchimp.com/resources/what-is-retargeting/ 
https://neilpatel.com/blog/how-retargeting-could-kill-sales/

  • Strategija pojavljivanja na društvenim mrežama

Pročitajte i

Povežite se sa svojim kupcima
Kontaktirajte nas