#
Proizvodi i usluge

Povećajte lojalnost

Povezujemo povjerenje i kupnju.
  • Segmentacija korisnika i stvaranje persona
  • Planiranje kupovnog puta
  • CRM i automatizirani marketing
  • Razvoj programa lojalnosti
  • Razvoj digitalnih alata i usluga
  • Dizajn i razvoj mobilnih aplikacija
  • E-mail marketing
  • Sadržajni marketing

Zadovoljni kupac je najveći kapital brenda

Korisnici koji još nemaju iskustvo s vašim brendom za kupnju se odlučuju samo u 5% do 20% slučajeva. Vjerojatnost prodaje novog proizvoda postojećem korisniku je 60% do 70%.

Zadovoljni kupac je najveći kapital brenda i njen najbolji oglašivač, pa se njegovu odanost isplati uzeti kao jedan od stupova poslovne strategije i neprestano njegovati odnos s njim.

Programi vjernosti skraćuju put kupnje

Postojeće kupce smo uspješno doveli do kupnje, ali to ne znači da naš odnos ovdje završava. Tek kada znamo klijenta možemo ga provesti kroz put individualiziranog kupovnog iskustva, produbiti naš odnos s njim i, na temelju uzajamnog povjerenja, skratiti put kupnje. Time ćemo napraviti uslugu, ne samo sebi, već i klijentu, koji u sve većoj ponudi želi brze, jednostavne, ali ispravne odluke.

Pomoći ćemo vam izgraditi strategiju lojalnosti i razviti alate koji vam omogućuju da to učinite (mobilna aplikacija, e-mail marketing, digitalne usluge, sadržajni marketing ...).



Kako smo pomogli našim klijentima?

Povežite se sa svojim kupcima
Kontaktirajte nas