U Hrvatskoj postoji puno supermarketa. I dosta ih sliči kao jaje jajetu. Gotovo svaki od njih nalazi se u velikim halama, imaju povrće, voće, velik izbor sapuna i narezaka, ali sve manje ih je tu, odmah iza ugla i na dohvat ruke. Svaka nabavka kreće s onim klasičnim „Idem samo po jednu sitnicu“ i zatim izlazimo s vrećicama najbitnijih stvari.
Upravo je to postala komunikacijska platforma koju je agencija Futura DDB izradila za svog novog klijenta Studenac. I sitno i bitno. Baš kako to kupci rade.
S puno jednostavnih, sitnih, ali bitnih promjena i repozicioniranjem.
Kako bismo se odmaknuli i razlikovali od ostalih, koristili smo upečatljive i kupcima prepoznatljive boje. Unificirali smo sve komunikacijske kanale i izradili jedinstveni vizualni identitet.
Komunikaciju podupiru i živopisni, zabavni promidžbeni spotovi koji kroz svoj sadržaj i zanimljive likove gledatelje informiraju o proizvodima, mogućnostima i prilikama koje im Studenac nudi.
Ovaj projekt uključuje i pojačanu pripadajuću komunikaciju na svim kanalima, uključujući društvene mreže, ali i posebne inicijative poput prikupljanje novčanih donacija za Hrvatski Crveni križ, koji će donacije usmjeriti na štićenike i potrebite u regijama u kojima Studenac posluje.