#
Proizvodi i usluge

Poboljšanje kupovnog iskustva

Povezujemo podatke i iskustva.
  • Strategija korisničkog iskustva
  • Segmentacija korisnika i stvaranje persona
  • Planiranje kupovnog puta
  • Razvoj programa lojalnosti
  • Testiranje novih poslovnih modela
  • Funkcionalna integracija
  • Analitika za pojedinačne kontaktne točke

Potrebno je 12 pozitivnih iskustava u kupnji kako bismo ispravili jedno negativno iskustvo

Stranke nisu najvjernija stvorenja. Najmanje 50% kupaca će isprobati iskustvo kupnje i kod vaše konkurencije. To za brend znači da se mora dokazivati kupcu i razumjeti njegove potrebe prilikom svakog kontakta. Ako ne uspije, 68% kupaca će otići konkurenciji.

Analiza, optimizacija, integracija

Ako želimo znati kako zadržati klijente, prvo moramo saznati gdje smo ih izgubili. Najbolji način za poboljšanje iskustva kupnje je analiza postojećeg iskustva i njegovo optimiziranje na temelju naših spoznaja. U tom smislu, ključno je da u svakoj točki kontakta slijedimo određeni cilj, koji proizlazi iz faze kupnje, u kojoj se nalazi kupac. Samo na temelju toga možemo pružiti iskustvo koje mu je potrebno i koje očekuje u određenoj fazi kupovnog puta.

Pozitivno korisničko iskustvo najbolje se postiže programima lojalnosti i funkcionalnom integracijom.



Kako smo pomogli našim klijentima?

Povežite se sa svojim kupcima
Kontaktirajte nas