#
Komunikacija

Medijski zakup

Povezujemo kreativu i medije.
  • Analiza tržišta i konkurencije
  • Segmentacija korisnika i stvaranje persona
  • Planiranje kupovnog puta
  • Integrirana medijska strategija i zakup
  • Online medijski zakup
  • Offline medijski zakup
  • Performance marketing
  • Istraživanje medijskog tržišta

Ispreplitanje klasičnih i digitalnih kanala na temelju podataka

Moderni marketing postaje sve više ciljan, personaliziran, društveno integriran i interaktivan. Gdje, kada i kako se obraćamo klijentima ključno je za percepciju vašeg brenda i uspješnost komunikacije.

Mediji se ne shvaćaju samo kao oglasni prostor, već u njima tražimo nove mogućnosti i oblike učinkovitije komunikacije. Za postizanje naših ciljeva razvijamo strateška partnerstva i tražimo nove načine i alate u sinergiji pojedinačnih akcija.

Optimiziramo doseg i prodaju

Na temelju analize ciljane skupine i njezinog prodajnog puta, planiramo integriranu medijsku strategiju na svim relevantnim klasičnim i digitalnim kanalima, gdje slijedimo različite ciljeve - od stvaranja pažnje do prodaje.

Uspješan zakup medija je proces koji zahtijeva stalnu analizu i optimizaciju podataka. Na temelju naših spoznaja, stalno poboljšavamo zakup i sadržaj oglasa, čime povećavamo učinkovitost vaših marketinških sredstava.



“Volim i cijenim našu suradnju s Futurom DDB, prije svega zbog partnerskog, nekompliciranog odnosa s njegovim vrlo angažiranim i stručnim djelatnicima. Nikada se ne osjećamo zapostavljeni jer smo „mali“ klijent, uvijek su pouzdani, prilagodljivi i imaju razmijevanja za naše potrebe i probleme. U kratkom smo roku pronašli zajednički jezik te se veselim budućim idejama i izgradnji naše suradnje.”
Manuela Sentđerđi Čorković PR marketing manager @ Mömax


Povežite se sa svojim kupcima
Kontaktirajte nas