
Tvrtke koje su svjesne da je redovita dvosmjerna komunikacija s ključnom javnosti potrebna lakše rješavaju krizne situacije i ostvaruju lojalnost svojih partnera, zaposlenika, kupaca... Odnosi s javnošću nisu samo u službi obavještavanja, informiranja i prenošenja aktualnosti u trenu kada je komunikacija nužna za potrebe tvrtke, nego su oni koji grade čvrste temelje povjerenja, nakon čega daljnja komunikacija teče bolje.
Aktivnosti odnosa s javnošću strateški su integrirane u komunikaciju. S njima možemo započeti našu priču, pripremiti atmosferu za vrhunac komunikacije ili jednostavno podržati osrednju komunikaciju s detaljnijim, objašnjivijim i dvosmjernim aktivnostima. Ponekad su aktivnosti "higijenske prirode" neophodne za podizanje svijesti i uvjeravanje jedne ili svih vaših ključnih ljudi: zaposlenika, medija, lokalnih zajednica, financijske javnosti, kupaca ...
Izgradnja povjerenja između tvrtke i javnosti, njegovo njegovanje i recipročni rast su ono čemu težimo pri smišljanju svakog PR projekta. Stoga PR ne shvaćamo kao nešto što možeš naručiti na kile, već ono što zahtijeva blisku i dugoročnu suradnju. Priprema plana aktivnosti diktira našu kreativnost, taktiku i relevantnost u korporativnim komunikacijama, odnosima s medijima, produktnom PR-u, te u odnosima sa zaposlenicima, javnošću ili lokalnom zajednicom.
Pripremit ćemo detaljnu sliku postojećeg stanja (klima i učinkovitost odnosa), pripremiti potrebnu komunikacijsku infrastrukturu, čak i u slučaju kriznih situacija, kratkoročne i dugoročne komunikacijske planove, te u bliskoj suradnji s vašim timom provesti planirane aktivnosti za postizanje postavljenih ciljeva.