Stvaranjem komunikacijske platforme za međunarodnu tvrtku EVN, koja na području Dalmacije gradi plinsku distributivnu mrežu, stvorili smo autentičnu i prepoznatljivu kampanju.
Cilj komunikacije je bio promovirati prednosti EVN prirodnog plina, izgraditi svijest o brendu i imidžu branda, privući nove kupce i podržati poslovnu prodaju na području Dalmacije (Zadar, Šibenik i Split). Specifičnom formom, informativnim, ali zabavnim tonom te simpatičnim likovima privukli smo pažnju široke i kompleksne ciljne skupine i uspješno prikazali pozitivne primjere koje je ciljna skupina poželjela slijediti.
Kroz cjelovitu kampanju, koja uključuje native formu tvc-a, komunikaciju temeljimo na lokalnim (Split) i relevantnim vrijednostima promovirajući dobra rješenja (prirodni plin) za prave životne probleme (bura). Kampanju širimo i na Zadar nadograđujući koncept testimoniala zadovoljnih klijenata, ali sada idemo korak dalje – u kampanji koristimo stvarne ljude.
B2B kreativna i komunikacijska platforma za promociju proizvoda na ciljanim tržištima.