Gdje i kako klijenti dolaze u kontakt s vama? Gdje i zašto gubite kupce? Što korisnici rade na web-stranici? Koji je segment kupaca za vas najvrijedniji? Svi marketingaši i menadžeri trebali bi znati odgovoriti na takva pitanja.
Zadatak nije jednostavan. U moru podataka potrebni su uvidi koji će vam pomoći stvoriti relevantan sadržaj i usmjeriti novac u prave kanale. Samo sustavni pristup analitikama na svim mjestima kupnje može pravovremeno otkriti odstupanja od željenih učinaka i pružiti pronicljiv uvid.
Čak i maštovita rješenja ne vrijede ništa ako ne stvaraju učinak. Iz tog razloga analiziramo podatke o tržišnim aktivnostima i ponašanju kupaca. Pomoću radionica i tehnologije pomažemo vam povezati i osmisliti podatke iz različitih marketinških kanala na način da čine povezanu priču tijekom cijelog kupovnog puta. Metriku postavljamo prema specifičnosti vašeg poslovanja i ciljevima koje želite postići, a istovremeno vam pomažemo u uspostavljanju procesa koji osigurava kontinuirano poboljšanje rezultata.
Vizualizirajući ključne metrike, osiguravamo da različite interesne skupine imaju takve nadzorne ploče koje im pomažu optimizirati rad, smanjiti troškove i povećati prodaju. Međutim, ne gledamo samo unatrag: statističkim modeliranjem možemo unaprijed predvidjeti učinke, koji strateškim odlukama daju čvršće temelje.