#
Strategije

Uvođenje analitike u marketing

Povezujemo podatke i smisao.
  • Postavljanje KPI-ova i nadzornih ploča
  • Analiza kupovnog puta
  • CRM i automatizirani marketing
  • Analitika za pojedinačne kontaktne točke
  • Postavljanje kvalitetne web-analitike
  • Uvođenje radnog procesa „growth hacking“

Povećajte učinkovitost marketinga pomoću podataka

Gdje i kako klijenti dolaze u kontakt s vama? Gdje i zašto gubite kupce? Što korisnici rade na web-stranici? Koji je segment kupaca za vas najvrijedniji? Svi marketingaši i menadžeri trebali bi znati odgovoriti na takva pitanja.

Zadatak nije jednostavan. U moru podataka potrebni su uvidi koji će vam pomoći stvoriti relevantan sadržaj i usmjeriti novac u prave kanale. Samo sustavni pristup analitikama na svim mjestima kupnje može pravovremeno otkriti odstupanja od željenih učinaka i pružiti pronicljiv uvid.

Strateške odluke na čvrstim temeljima

Čak i maštovita rješenja ne vrijede ništa ako ne stvaraju učinak. Iz tog razloga analiziramo podatke o tržišnim aktivnostima i ponašanju kupaca. Pomoću radionica i tehnologije pomažemo vam povezati i osmisliti podatke iz različitih marketinških kanala na način da čine povezanu priču tijekom cijelog kupovnog puta. Metriku postavljamo prema specifičnosti vašeg poslovanja i ciljevima koje želite postići, a istovremeno vam pomažemo u uspostavljanju procesa koji osigurava kontinuirano poboljšanje rezultata.

Vizualizacijom podataka analiza je brža i jednostavnija

Vizualizirajući ključne metrike, osiguravamo da različite interesne skupine imaju takve nadzorne ploče koje im pomažu optimizirati rad, smanjiti troškove i povećati prodaju. Međutim, ne gledamo samo unatrag: statističkim modeliranjem možemo unaprijed predvidjeti učinke, koji strateškim odlukama daju čvršće temelje.



Kako smo pomogli našim klijentima?

Ne znate gdje gubite kupce?
Kontaktirajte nas