Put kupovine središnji je dio iskustva kupca s brendom, pa je jednako važan kao i sam proizvod u osiguravanju konkurentske prednosti.
Iako kupci pojedinačne korake na putu kupovine naprave u nekoliko sekundi, sam put danas postaje sve duži i složeniji. TV privlači pozornost gledatelja, ali ključni dio kupovnog puta događa se online - istraživanje na Googleu, usporedba proizvoda, ocjena korisnika i testiranje. Kako je osobni kontakt između brenda i kupca na web-stranicama manji, tvrtke često ne znaju zašto i u kojem su koraku izgubili potencijalnog kupca.
Pomažemo vam povezati marketing i prodaju i poboljšati učinkovitost svih kontaktnih točaka, smanjujući mogućnost gubitka kupca na putu kupnje. Planiranjem puta kupnje predviđamo što klijent želi i koje informacije su mu potrebne pri svakom koraku. Odgovarajućim kanalima i sadržajem usmjeravamo kupca i dajemo odgovore prije nego što se pojave pitanja. Odvest ćemo ga na neprekidno putovanje od faze pozornosti do odanosti. U isto vrijeme, stvaramo brend koji će biti usmjeren na korisnika.